- Sade ve şık
- gizem._.94gs@hotmail.com
Her zaman sitenizden sipariş vermekteydim diğer sitelerden ziyade sizin kalitenizi beğeniyordum. Ancak bu anneler günü için sipariş verdiğim bambu çiçekle gelen bambu çiçeğin süslemeleri asla bir değil. Bu sebeple görselin gösterişli olup gelen çiçeğin özensiz oluşu canımızı sıktı. Sonuçta hediye olarak gönderiyorum. Görseldekiyle birebir süsleme olması gerekirdi. Bir daha sitenizden sipariş vermeyi düşünmüyorum.
Degerli musterimiz Anneler günü yoğunluğu ve pandemi şartlarında zor çalışma koşullarından dolayı bu seferlik affınıza sığınıyoruz, Her zaman özenle hazırlamaya gayret ediyoruz.
- Merhaba
Sizden ilkkez alışveriş yaptım açıkçası başta tereddüt ettim acaba güvenilir olup olmadığınız hakkında çünkü 1.si alışveriş yaptıktan sonra herhangi bi sipariş numarası çıkmadı ekranda. 2.si siparişi verdikten sonra herhangi bi mailde gelmedi siparişiniz alınmıştır şeklinde.ama seçtiğim saatte teslim edildi ve bu benim için çok önemliydi ve sağlıklı güzel bir çiçek gitmiş. Yurtdışında yaşadığım için önemli günleri bu şekilde değerlendirmek durumunda kalıyorum. Memnun kaldım teşekkür ederim.













Sipariş verirken yorumları okuduğumda biraz tereddüt etmiştim ama mesai arkadaşıma sipariş verdiğim bambular sade ve şık bir süslemeyle geldiğinde çom menmun kaldım. Bambular taze ve canlıydı tüm ekibe teşekkürler.