Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- elf_anl@hotmail.com
- gulmus_yagmur@hotmail.com
Gönderim şekliniz ve hızınızdan çok memnun kaldım. Teşekkür ederim.
- verb77@gmail.com
Merhaba çiçeğiniz zamanında teslim edildi .Annemde çok beğendi.Sadece görseldeki renk gelmemesi biraz açıkçası beni üzdü.Bunun dışında gayet memnunum.Teşekkür ederim.
YORUM EKLE













Hızlı ve özenli teslimat için çok teşekkür ederim. Daha önce firmamızdan sipariş vermediğim için tereddüt etmiştim ancak görseldeki çiçeğin aynısını belirttiğim teslimat saatlerinde ulaştırmış olduğunuzdan şimdi iyi ki sizi tercih etmişim diyorum.